13.1.14

COMING OUT

Proces ujawniania własnej tożsamości na blogu jest dla mnie trudny. Nie należę do osób, którym łatwo przychodzi pokazywanie siebie i swojego życia, zawsze bardzo ceniłam swoją prywatność. Przyszedł jednak moment, w którym postanowiłam trochę uchylić drzwiczki do mojego świata. Dlaczego? Z prostej przyczyny: z szacunku do Was. Trudno zmuszać czytającego, żeby w komentarzu zawsze zwracał się bezosobowo, albo pytał "Roomservice'a", gdzie kupił sukienkę ;) Dlatego dziś będzie trochę o mnie, nie za dużo, nie za mało, mam nadzieję, że w sam raz. Ps. Dodam jeszcze, że 36 to niestety nie rozmiar buta ;)






12 komentarzy:

  1. Pod tym czego nie lubisz, mogłabym się sama podpisac. Wszystko się zgadza ;)
    Miło mi w końcu poznać Twoje imię Kasiu:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że myślimy podobnie :)) Dobrej nocy życzę .

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja też miałam podobny dylemat zaczynając prowadzić bloga:) Bardzo podoba mi się sposób,w jaki sie przedstawiłaś - zamieniam imię, "rozmiar buta" - ale tylko o dwa oczka, agencję reklamowa na eventową i mogę przeklejać do siebie;) Miło Cię poznać Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Olu za ten budujący komentarz, tzw. "coming out" to nigdy nie jest prosta sprawa ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelayjny pomysł przedstwienia siebie -nic dodac nic ująć:))) wspaniale Kasiu:))))

    pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję. Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice to meet you...Ania 41 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Aniu, tym razem już nie jako roomservice'owy anonim ;)

      Usuń
  8. Katarzyny to super dziewczyny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm back ;) i od razu nadrabiam:)
    Milo mi poznac Ciebie Kasiu, swietny sposob na przedstawienie. AR (8 lat), 36 sooooon, nie lubie - wlasciwie tego samego, lubie: zamiast na miekko na twardo oraz wole psy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi miło :)) Ps. psy też lubię (niektóre), jajka na twardo też czasem zjem ;) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń